از کتاب” مجموعه شعر شاعران شهرستان مهریز” رو نمایی شد.

مجید جوادیان زاده، در آئین رونمایی از کتاب شاعران مهریزی اظهار کرد: خلق اثر کتاب شاعران مهریزی گام نخست در مسیر معرفی بخشی از فرهنگ شاعران استان یزد است.

وی با اشاره به اینکه شاعران باید مناسب با زمان و مکان عصر خود شعر بسراید، افزود: مسائل اجتماعی روز معمولا در شعر مطرح می‌شود اما نه چندان واضح که به عنوان علت اصلی سرایش شعر شاعر بیان شود.

جوادیان زاده بیان کرد: در استان یزد از دیرباز تاکنون در تمام شهرستان ها و مناطق، حلقه ها و نشست هایی با محوریت شعر و نقد آن، تشکیل شده و آثاری زیادی در این زمینه به چاپ رسیده است.

وی ضمن تقدیر از شاعران باغشهر تاریخی مهریز عنوان کرد: چاپ مجموعه شعر شاعران شهرستان های یزد باعث ایجاد بستری برای معرفی شعر استان خواهد بود.

جوادیان زاده با اشاره به اینکه کتاب شاعران مهریزی، تجربه اول و نخستین گام در مسیر معرفی شاعران مهریزی است، عنوان کرد: امیدواریم این کتاب معرف مناسبی برای بخشی از فرهنگ شاعران استان یزد باشد.

وی تصریح کرد: با حمایت و همراهی صاحبنظران و استفاده از تمام ظرفیت های اداره فرهنگ و ارشاد، شاعران استان یزد به ویژه باغشهر تاریخی مهریز، در مسیر آینده ای هموار و روشن‌تر قرار بگیرند.

گفتنی است؛ مجموعه شعر شاعران شهرستان مهریز به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد و از سوی انتشارات یادداشت نو در پاییز ۱۴۰۰ به چاپ رسیده و شامل معرفی ۲۵ نفر از شاعران شهرستان مهریز است.

به اشتراک بگذارید:

اشتراک گذاری در facebook
Share on Facebook
اشتراک گذاری در twitter
Share on Twitter
اشتراک گذاری در linkedin
Share on Linkdin
اشتراک گذاری در pinterest
Share on Pinterest

نظر شما چیست ؟