سیزدهمین همایش ادبی یاس مهربان، ۱۶ دی ماه در یزد برگزار می‌شود

به مناسبت شهادت بانوی مهربانی حضرت صدیقه طاهره “سلام الله علیها” سیزدهمین دوره همایش‌های ادبی یاس مهربان با حضور تنی چند از شعرای نام‌آشنای کشور و برگزیدگان استانی برگزار خواهد شد.

علیرضا احرامیان پور در گفتگو با پایگاه ادبی فانوس کویر در این باره گفت: در همایش سیزدهم به خاطر محدودیت‌های ناشی از کرونا فقط چهار مهمان خارج از استان خواهد داشت و بقیه شاعران از داخل استان شعرخوانی میکنند.

دبیر اجرایی این همایش همچنین یادآور شد: امسال و در حاشیه این همایش از پنج شاعر پیشکسوت آیینی استان تجلیل می‌شود و پس از داوری آثار، سه شاعر برگزیده و پنج شاعر تقدیری نیز معرفی خواهند شد.

رییس انحمن ادبی جیحون با بیان اینکه خوشبختانه مراسم امسال به میزبانی آستان مطهر سیدجعفر محمد برگزار می‌شود افزود: اطمینان دارم معنویت حاکم بر زیارتگاه این یادگار خاندان امامت و ولایت، شور و حال خاصی به مراسم خواهد بخشید.

وی ضمن قدردانی از نهادهای خیّری و دستگاه‌های اجرایی که یاری‌رسان برگزاری این حرکت فرهنگی ادبی  هستند از عموم مردم یزد دعوت کرد در شامگاه ۱۶ دی ماه مصادف با شام غریبان حضرت زهرا(س) در این مراسم فرهنگی ادبی حضور به هم رسانند.

به اشتراک بگذارید:

اشتراک گذاری در facebook
Share on Facebook
اشتراک گذاری در twitter
Share on Twitter
اشتراک گذاری در linkedin
Share on Linkdin
اشتراک گذاری در pinterest
Share on Pinterest

نظر شما چیست ؟