شاعران برگزیده سیزدهمین همایش یاس مهربان معرفی شدند + گزارش تصویری

سیزدهمین همایش ادبی یاس مهربان طی مراسمی، شاعران برگزیده این فراخوان را معرفی کرد.

همزمان با سالروز شهادت حضرت صدیقه طاهره سلام‌الله علیها، همایش ادبی یاس مهربان برای سیزدهمین بار در دارالعباده یزد برگزار شد.

علیرضا احرامیان پور، دبیر این همایش اعلام کرد آثار رسیده به دبیرخانه همایش پس از داوری سه تن از شاعران و ادیبان یزد، نفرات برگزیده و تقدیری خود را معرفی کرد.

در این فراخوان به ترتیب
محمدحسن روغنی از یزد
اعظم السادات جلال زاده از میبد
سحر سلمانی نژاد از ابرکوه
به‌عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند..
همچنین علی برزگری از میبد و خانم‌ها افسانه نوری و مطهره باغستانی از یزد، الهام عزیزی از ابرکوه و فریماه کاظمیان از بهاباد به‌عنوان پنج شاعر تقدیری لوح تقدیر و هدایای خود را دریافت کردند.

رئیس انجمن ادبی جیحون یزد افزود در برنامه امسال برای تشویق نونهالان و ترغیب آینده سازان استان به سرایش اشعار آیینی، محمدحسین مشتاقیان از ابرکوه مورد تشویق قرار گرفت.

 وی خاطرنشان کرد مراسم همایش سیزدهم یاس مهربان از معنویت خاصی برخوردار بود و برگزاری این محفل ادبی در کنار مضجع شریف امامزاده سیدجعفر محمد شور و حال خاصی داشت.

احرامیان پور اضافه کرد: در این مراسم چهار چهره برجسته شعر آیینی کشور علاوه بر شعرای استان به شعرخوانی پرداختند و از پنج شاعر پیشکسوت شعر آیینی آقایان دکتر سید محمود الهام بخش، حسین نجاریان، سعید ابویی، محمود مضطرزاده از یزد و سرکار خانم بی بی زهرا رضوی بهابادی تجلیل شد.

یاس مهربان سیزدهم را انجمن ادبی جیحون با میزبانی و همکاری استانه مقدس امامزاده سید جعفرمحمد و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری، صدا وسیمای مرکز یزد، موسسه عطیه آسمانی و جمعی از خیرین برگزار کرد.

به اشتراک بگذارید:

اشتراک گذاری در facebook
Share on Facebook
اشتراک گذاری در twitter
Share on Twitter
اشتراک گذاری در linkedin
Share on Linkdin
اشتراک گذاری در pinterest
Share on Pinterest

نظر شما چیست ؟