فراخوان کنگره ملی شعر امام حسن (ع)

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، مجمع شاعران اهل بیت(ع) فراخوان سومین کنگره ملی شعر امام حسن مجتبی (ع) با موضوع مدح، منقبت، فضائل و مراثی کریم اهل بیت (ع) اعلام کرد. این کنرگه با همکاری حوزه هنری استان البرز و سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز برگزار خواهد شد.

براین اساس علاقه‌مندان در تمام قالب‌های شعر فارسی تا سه‌شنبه ۱۹ مرداد‌ماه مصادف با اول محرم الحرام ۱۴۴۳ فرصت دارند آثار خود در موضوعات مطرح شده، از طریق پیام رسان‌های واتساپ، تلگرام و ایتا به شماره: ۰۹۳۳۹۸۴۲۳۶۲ ارسال کنند.

به شاعران برگزیده هرکدام ۲۰ میلیون ریال و شاعران تقدیری هرکدام ۱۰ میلیون ریال جایزه نقدی به همراه لوح تقدیر و تندیس کنگره تعلق خواهد گرفت.

اشعاری که در کنگره سال گذشته شرکت داده شده باشند، در روند بررسی آثار کنار گذاشته می‌شوند و شرکت‌کنندگان مجاز هستند در هر بخش حداکثر ۵ اثر به دبیرخانه ارسال کنند. آثاری که به مرحله دوم داوری راه پیدا کنند در قالب یک مجموعه منتشر خواهند شد.

مراسم اختتامیه در شهر کرج برگزار و تاریخ آن متعاقبا اعلام خواهد شد. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به www.hadisehosn.ir مراجعه کنند.

به اشتراک بگذارید:

اشتراک گذاری در facebook
Share on Facebook
اشتراک گذاری در twitter
Share on Twitter
اشتراک گذاری در linkedin
Share on Linkdin
اشتراک گذاری در pinterest
Share on Pinterest

نظر شما چیست ؟