«اشعار محمود» توسط انتشارات سوره مهر به چاپ رسید

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان یزد، کتاب «اشعار محمود» مجموعه شعر محمود ملک‎‌‌ثابت به همت دفتر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان یزد در زمستان ۱۴۰۰ توسط انتشارات سوره مهر چاپ و روانه بازار کتاب شد.
در این کتاب گزیده اشعار آئینی و انقلابی این شاعر یزدی در ۲۰۴ صفحه و قطع رقعی منتشر شده که شامل غزل، مثنوی، قطعه، رباعی و دوبیتی است.
بعضی از شعرهای این کتاب نیز به صورت نوحه در مجالس و محافل حسینی طنین انداز شده است.
این شاعر آئینی در سال ۱۳۹۵در چهاردهمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی در بندرعباس مورد تقدیر قرار گرفته بود.

کتاب «روزگار محمود» مجموعه خاطرات محمود ملکثابت که به سبک زندگی یزدیها و تاریخ معاصر دارالعباده میپردازد و «با کاروان نینوا»؛ سفرنامه عتبات عالیات از دیگر آثار این شاعر و نویسنده است.
همچنین کتاب «آسیب شناسی مرثیه خوانی» اثر غلامحسن رفیعا و مجموعه شعر عاشورایی «باغ ارغوان»(عاشورا در شعر امروز یزد) به همت و کوشش وی چاپ و منتشر شده است.
محمود ملکثابت متخلص به «ثابت» متولد ۱۳۲۱در یزد و دارای مدرک کارشناسی زبان و ادبیات فارسی است.
وی رئیس اسبق حوزه هنری استان یزد است که این نهاد را در سال ۱۳۷۴ در یزد راهاندازی کرد و در مدت خدمت خود منشأ خدمات فراوان در عرصه های فرهنگی، هنری و ادبی بود. این شاعر مردمی و انقلابی همچنان نیز در عرصه های اجتماعی، فرهنگی، هنری و ادبی فعال و پرتلاش است.
علاقه مندان میتوانند کتاب «اشعار محمود» را از نمایندگیهای انتشارات سوره مهر و حوزه هنری استان یزد تهیه کنند.

به اشتراک بگذارید:

اشتراک گذاری در facebook
Share on Facebook
اشتراک گذاری در twitter
Share on Twitter
اشتراک گذاری در linkedin
Share on Linkdin
اشتراک گذاری در pinterest
Share on Pinterest

نظر شما چیست ؟